Regulamin sklepu
REGULAMIN
Sklepu internetowego modaservis.pl
01.08.2024
1
1. Sklep internetowy modaservis.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Właścicielem Sklepu internetowego modaservis.pl jest Firma: GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o. zarejestrowana pod numerem KRS: 0001112942 z siedzibą na ul. Rynek 24/1, 88-100 Inowrocław; NIP 5562810155, REGON 528995586
Adres do korespondencji i zwrotów towarów:
GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o.
ul. Królowej Jadwigi 44, 88-100 Inowrocław
Kontakt:
tel. 690413425
email: sklep@modaservis.pl
Numer konta bankowego:
Bank: PKO BP o/Inowrocław
58 1020 1505 0000 0502 0263 8419
swift: BPKOPLPW
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto, tj. cena netto plus podatek vat.
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
7. Sklep internetowy modaservis.pl w dalszej części Regulaminu nazywany jest Sklepem.
2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób poprzez stronę internetową Sklepu: https://modaservis.pl lub telefonicznie na numer 690413425,
2. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- komputer klasy PC lub urządzenie przenośne umożliwiające połączenie z Internetem i posiadające system operacyjny,
- łącze internetowe,
- przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS, JavaScript,
- włączona obsługa języka JavaScript,
- włączona obsługa plików cookie,
- aktywne konto e-mail.
3. Sprzedawca oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamawiający akceptując treść Regulaminu oświadcza tym samym, że nie naruszy powyższego zakazu.
4. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu towarów poprzedzone jest wypełnieniem przez zamawiającego, w sposób prawidłowy, formularza rejestracyjnego (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu e-mail - wykorzystywanego później jako login – i ustalenia przez zamawiającego hasła). Złożenie zamówienia uwarunkowane jest zapoznaniem się i akceptacją regulaminu sklepu. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne zamówienia realizowane są na podstawie logowania się zamawiającego w sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła.
5. Proces zamawiania przez stronę internetową sklepu składa się z następujących kroków:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka,
- podanie danych do rejestracji lub logowanie,
- wybór formy dostawy i płatności,
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Potwierdź zakup”.
6. W trakcie składania zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zakup” – klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
7. Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród poniższych:
a/ za pobraniem, tylko dla formy dostawy Kurier POCZTEX,
b/ z przedpłatą, dla pozostałych form dostawy płatność online: Przelewy24 przez karty płatnicze, przelewy online. Klient ma 2 dni na opłacenie zamówienia od momentu złożenia zamówienia, po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.
8. Zamawiający ma możliwość wyboru sposobu dostawy.
9. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia zawierające:
- przedmiot zamówienia,
- jednostkową oraz łączną cenę zamawianych towarów,
- całkowity koszt dostawy,
- wybraną formę płatności,
- wybrany sposób dostawy wraz z ujętym czasem doręczenia,
- dane kontaktowe zamawiającego,
- dane adresowe odbiorcy towaru.
10. Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego
11. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o. umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
12. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Potwierdzenie otrzymania zamówienia", zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia. Ta wiadomości e-mail potwierdza tylko otrzymanie zamówienia i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy.
13. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail "Rozpoczęliśmy realizację zamówienia" zawierającej ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Ta wiadomości e-mail stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy z GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o.
14. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
15. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie klientowi istotnych postanowień umowy sprzedaży towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz paragonu lub faktury VAT.
16. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
17. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest przez Sklep o aktualnym stanie zamówienia. Klient może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
18. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na dostawce. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym modaservis.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
19. Realizacja zamówień następuje w dniach pn.-pt., zwykle w ciągu 24 godz., bądź do momentu skompletowania wszystkich zamówionych rzeczy. Klient informowany jest o przewidywanym terminie dostawy.
3
Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a/ płatność przelewem na konto bankowe Sklepu, po złożeniu zamówienia Klient zostanie poinformowany o koncie bankowym na który powinien zostać dokonany przelew,
b/ płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki u kuriera - nie dotyczy akcji promocyjnych,
c/ odbiór osobisty w salonie firmowym - płatność gotówką lub kartą kredytową przy odbiorze towaru.
d/ płatności online: Przelewy24 S.A. (koszt płatności 0zł)
Dostępne formy płatności w Przelewy 24 to karty płatnicze i przelewy.
Rodzaje kart płatniczych:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro20.
Dla platformy Przelewy24 operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
2. Ceny przesyłek:
POLSKA:
Kurier DPD, INPOST, POCZTEX oraz paczkomaty INPOST:
- zakupy do 200,00zł - paczka 15,00zł
- zakupy powyżej 200,00zł - paczka 0,00zł
UNIA EUROPEJSKA:
Kurier DPD:
- zakupy do 1000,00zł - paczka 99,00zł
- zakupy powyżej 1000,00zł - paczka 0,00zł
3. Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
4. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych: DPD, INPOST, POCZTEX, DHL lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie Firmy.
2. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranego przewoźnika, zamówienia nadawane za pośrednictwem metody: Kurier DPD, POCZTEX, INPOST, DHL oraz Paczkomatów INPOST najczęściej doręczane są kolejnego dnia roboczego. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Klienta.
5
Reklamacje
1. Sprzedawca zgodnie z ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r (Dz.U.nr 16, poz.93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem wg art.22/1/KC z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów w ramach Umowy Sprzedaży w zakresie zgodnym z Kodeksem Cywilnym.
2. Reklamację można złożyć poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i z dowodem zakupu (paragon lub faktura) lub jego kopią, odpowiednią formą przesyłki na adres korespondencyjny:
GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o. ul. Królowej Jadwigi 44, 88-100 Inowrocław
3. Zakupiony w Sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonymi odpowiednimi przepisami prawa.
4. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
5. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji będą wysyłane na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail.
6. W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę zaleca się podanie przez Klienta następujących informacji:
- określenie rodzaju wady/niezgodności,
- daty wystąpienia wady/niezgodności,
- żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży,
- danych kontaktowych reklamującego,
- załączony dowód zakupu lub jego kopia.
7. Reklamowany towar powinien być zapakowany w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie, odkształcenie lub utratę fasonu zarówno w trakcie transportu jak i poprzez sposób pakowania.
8. Reklamowany towar powinien być czysty.
9. Reklamacji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia, itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
10. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
11. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach w szczególności o kolorach, nie mogą być podstawą reklamacji.
12. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
13. Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.
6
Zwrot towaru
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wydania towaru.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą) wraz ze zwracanym towarem na adres korespondencyjny: GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o., ul. Królowej Jadwigi 44, 88-100 Inowrocław lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@modaservis.pl
3. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar posiada uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, gdy występują w nim braki elementów, które stanowią z nim integralną część, a także zwracany towar powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi firmowo metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w czasie transportu w opakowanie uniemożliwiające nadmierne zagniecenie lub utratę fasonu. Towar musi zostać zwrócony do nas w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zostaną zwrócone Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności za towar, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez nas). Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, najpóźniej do 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru, przelewem na podane przez Klienta konto lub przekazem pocztowym lub w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego lub inny wskazany przez Zamawiającego.
6. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
7. Klient poniesie także koszty wynikające ze zmniejszenia wartości towaru wynikającego z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.
8. Zwrotu może dokonać tylko Zamawiający.
9. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie odbiera wysłanych do Paczkomatów.
7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo-promocyjnych.
3. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz żądania do zaprzestania ich przetwarzania.
4. Zapewniamy naszym Klientom pełne poszanowanie ich prywatności oraz ochronę ich danych osobowych.
Na podstawie art.13 Rozporządzenia RODO w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Firma: GALERIA JOANNA KOPEĆ sp. z o.o., 88-100 Inowrocław, ul. Rynek 24/1, która prowadzi Sklep internetowy https://modaservis.pl
Ponieważ nie ustanowiono Inspektora Ochrony Danych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw zachęcamy do kontaktu poprzez email: sklep@modaservis.pl lub pisemnie na adres podany wyżej.
Dane osobowe podane dobrowolnie są konieczne do złożenia zamówienia. Są to: imię i nazwisko, adres zamawiającego, adres do wysyłki, adres poczty elektronicznej, data urodzenia, nr telefonu oraz nip. Dane te przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego zezwolenia oraz wymogami prawa, w najwyższej trosce o dobro użytkownika, zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych – RODO.
Klienci naszego sklepu mają zawsze możliwość podglądu i edycji swoich danych w dowolnym momencie po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail lub swojego loginu oraz hasła.
Informujemy o prawach do żądania informacji o treści przechowywanych danych, prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych oraz prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia danych.
Dane osobowe Klientów są udostępniane: firmie dostarczającej oprogramowanie do zarządzania Sklepem internetowym jako usługa tj. SELLY Sp. z o.o., dla której dane te są niezbędne do poprawnego działania systemu, firmie pośredniczących w transakcjach płatniczych PayU, dla której dane te są niezbędne do realizacji płatności, oraz dostawców (KURIER POCZTEX, DPD, PACZKOMATY INPOST, DHL) dla których dane te są niezbędne do dostarczenia przesyłki.
Sklep jest uczestnikiem programu w ramach usługi świadczonej przez spółkę Opineo sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, polegającej na przesyłaniu przez Opineo.pl do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Opineo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Opineo.pl oraz na przetwarzanie przez Opineo.pl jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety.
Sklep jest także uczestnikiem programu w ramach usługi świadczonej przez spółkę Trusted Shops sp. z o.o. ul. Skierniewicka 10a, Renessaince Tower,01‑230 Warszawa
Główna siedziba Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15c, 5083 Kolonia, Niemcy polegającej na przesyłaniu przez Trusted Shops do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie trustedshops.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do trastedshops.pl oraz na przetwarzanie przez trastedshops.pl jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety.
Sklep internetowy modaservis.pl dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych. Połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych oraz wszystkie formularze służące do wpisywania informacji prywatnych będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia, skutkiem czego wszystkie dane osobowe Klientów są szyfrowane.
Dane osobowe przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do momentu, aż zgłoszą Państwo sprzeciw, nie dłużej jednak niż 5 lat.
Sklep nie przekazuje zgromadzonych danych osobowych Klienta osobom trzecim, chyba, że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookie (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustu. Klient może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookie, co może niestety wpłynąć na utrudnienie w korzystaniu z oferty naszego Sklepu. Pliki cookie przechowują informacje na temat:
- sesji Użytkownika,
- ostatnio oglądanych produktów,
- oddania głosu w ankiecie.
Linki zamieszczone na Stronie Sklepu prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron prowadzą własne polityki prywatności w związku z tym nie możemy odpowiadać ani za zawartość tych stron ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez te strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność.
Materiały reklamowo-promocyjne dotyczące wyłącznie oferty naszego Sklepu wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę poprzez potwierdzenie przesłanego przez nas linka zawierającego akceptację na otrzymywanie Newsletter o aktualnych promocjach i nowościach, art.6 ust.1 lit. a) RODO. Na żądanie klienta zgoda może być cofnięta.
5. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
8
Własność Intelektualna
Zabrania się wykorzystywania materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu bez pisemnej zgody Sklepu.
9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Regulamin może zostać zmieniony.